پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226395
۸۷۹ کيلوگرم انواع مواد مخدر در چهارمحال و بختياري کشف شد
تاریخ انتشار : 1395/06/31 17:36:39
نمایش : 1215
فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري گفت: از ابتداي امسال تاکنون بيش از ۸۷۹ کيلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرگزاري تسنيم از شهرکرد، غلامعباس غلامزاده ظهر امروز در شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: از ابتداي سال جاري تاکنون 14 باند تهيه وتوزيع مواد مخدر در محورهاي مواصلاتي يا مناطق آلوده استان شناسايي و منهدم شده است.

وي با بيان اينکه در اين مدت 24 مرحله پاکسازي نقاط آلوده در سطح شهرستان‌هاي استان انجام شده است، افزود: امسال بيش از 879 کيلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف و ضبط شده است که اين آمار در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 90 درصدي را نشان مي‌دهد.

فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري بيان کرد: همچنين در اين مدت 26 دستگاه خودرو که حامل مواد مخدر بودند توقيف و تحويل مراجع قضايي شد.

غلامزاده با اشاره به اينکه 74 درصد افرادي که در رابطه با خريد و فروش و جابه‌جايي موادمخدر دستگير مي‌شوند مرد هستند، تصريح کرد: بيش از 94 درصد اين افراد بومي استان هستند.

وي با بيان اينکه جمع‌آوري معتادان و تحويل آن‌ها به مراکز ترک اعتياد به صورت مرتب در استان انجام مي‌شود، خاطرنشان کرد: در امر مبارزه و مقابله با مواد مخدر بايد به جنبه اجتماعي و همگاني شدن آن توجه بيشتري نمود تا بتوان به حصول نتايج موفق اميدوارتر بود.

فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه سيکل جمع‌آوري معتادان در کشور معيوب است، ادامه داد: مسائلي مانند مشکلات معيشتي و توطئه دشمنان سبب شده است که گرايش به مواد مخدر در جامعه زياد شود اگرچه اين مسئله در استان نمود کمتري دارد اما بايد به مراکز ترک اعتياد براي پذيرش افراد کم بضاعت کمک شود.

غلام‍زاده خواستار توجه به راه‌اندازي مکاني براي ترک اعتياد زنان معتاد در استان شد و گفت: برنامه‌هاي ويژه‌اي براي جمع‌آوري اراذل و اوباش و معتادان در پارک‌ها و مناطق آلوده استان با همکاري دستگاه قضا داريم.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html